Flygtiderna!

Yes, nu har jag äntligen fått mina flygtider!! :D

Jag kommer att åka den 25 februari från Arlanda kl 09.25, och därefter mellanlanda i Köpenhamn. Jag kommer att ha lite mindre än 2 timmar på mig mellan flygen. Det är ganska skönt att jag slipper åka och mellanlanda i Tyskland i alla fall, det är mycket närmare med Danmark. Förmodligen kommer jag att åka upp till Stockholm dagen innan, det blir så jobbigt att behöva åka på natten eftersom jag måste checka in kl 07.25.

Jag kommer att landa i New York kl 15.15 amerikansk tid, alltså 21.15 svensk tid. Fy vad trött man kommer att vara då. Jag kommer att åka raka spåret till Aupairskolan norr om New York. Det kommer att bli intensivt de första dagarna, men jag längtar verkligen!

Jag är så glaaaaad! :D

Puss på er mina vänner!


image105

Kommentarer
Postat av: Louise S.A.

ja men visst är det jag, och visst kommer vi hamna på samma flyg från köpenhamn och frammåt.
Gud va kul att få tag på dig nu redan innan. Jag hörde att det var en till tjej från Stockholm som åker, och jag är den enda från Göteborg. Men vi kommer ju mötas upp i Danmark. Nu måste du berätta allt om din familj och vart du ska bo osv!!

Kram Louise

2008-02-06 @ 21:36:53
URL: http://www.louisesa.blogg.se
Postat av: Amanda B

ååh gud så jag längtar tills jag kommer iväg.
Vart i usa ska du vara ?
Ha det så bra!

Kram / Amanda

2008-02-07 @ 18:41:08
URL: http://amandaaupair.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0