Längtar...

Ja, det är då lustigt... Så trött som jag var förut, och nu är jag pigg igen. Många tankar far runt i huvudet, nu är det faktiskt inte skönt att tänka mer. Jag vill sova! :P

I alla fall, jag längtar så sjuukt mycket till USA. Ska bli så roligt att äntligen få träffa familjen, Elin, och så klart Carina och Sandra som jag har haft kontakt med. Det känns som att jag redan har börjat bygga på ett liv där, eller kanske ett liv inne i mitt huvud? Vem vet, kanske blir jättebra eller så kommer det som en stor chock och allting är hur dåligt som helst. Att området jag kommer att bo i skulle vara bland det finaste som hon har sett, det låter i alla fall väldigt bra i mina öron. Att det dessutom ligger precis utanför New York gör ju inte saken sämre. Bäst är ändå den fina kontakten jag har fått med familjen, att det känns som att vi kommer bra överens redan nu! :) Hoppas bara att det fortsätter så när jag kommer dit. Allt är ju en chansning, ni vet väl hur det gick med familjen i Tyskland som var "såå bra"?? Haha.

Aaaah, jag orkar inte vänta 24 dagar till! Tålamod Ida, tålamod.

Puss och god natt!

Kommentarer
Postat av: karin

Ja, jag har också tänkt på att det säkert blir lite svårt i början å komma in i familjen eller vad man ska säga, men det går säkert jätte bra när man kommit in i rutinera å så :)
Oj 1,5 år, hur kommer det sig att hon varit där så länge? Kram

2008-02-01 @ 19:12:35
URL: http://skrallan.blogg.se
Postat av: Mikaela

Aker du med Cultural Care?

2008-02-07 @ 21:22:43
URL: http://theworldsgreatest.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0