Fotografering.

Idag har jag varit på Expert och fotograferat mig till visumet och mitt nya körkort som jag ska ha i USA. Jag var typ jättestressad och hade bara 10 minuter på mig tills de stängde, då en jävla kille från Telenor ställde sig i vägen för mig. Hatart.

- Hej, vad ringer du med?
- Halebop, och jag är jättenöjd.
- Kom hit! *typ släpar in mig och börjar babbla* Hur mycket ringer du för i månaden ungefär?
- Beror väl på, 100-200 kr kanske. Men nej jag vill inte ha Telenor! Jag ska utomlands snart och ska byta abonnent.
- Vad ska du ha då?
- Inte fan vet jag, ett amerikanskt nummer.
- Jaha, ska du bo i USA?
- JAA! *fick äntligen en syl i vädret*
- Jaha okej, hejdå.

I alla fall, inne på Expert började jag diskutera med dem om storleken på fotona, det skulle nämligen vara två olika. Kunde jag inte få det till priset av ett? Nej tyvärr. När fotot var klart kom jag på att man skulle ju visa öronen på visum-fotot. Attans! Bara att ta om fotot, men jag hade tur. Fick båda fotona utan att betala extra, och de gick dessutom att klippa till olika storlekar till slut. :)

Nu är jag klar med alla visumgrejerna och är redo att sätta mig i fängelset några timmar. Många har beskrivit det som ett fängelse, kommer jag att dö?

Puss på er mina vänner!

Kommentarer
Postat av: Anonym

När åker du till Usa? Läste nånstans att du åker med SI precis som jag.
Har du fått familj osv?

Kram Louise

2008-01-29 @ 15:48:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0