Jävla oväder.

En resväska är packad, och jag är så himla bra alltså. Den blev exakt 50 pounds, så nu kan jag inte knöka ner mer i den. Nu är det bara mer än hälften av alla prylar kvar att packa då, shit, hur ska detta gå? Hur ska jag lyckas att kånka på två stora resväskor, en kabinväska + en ryggsäck. Alldeles själv! Ska ju byta flyg och checka ut och in ett par ggr också, eeeh ja. Jag får lösa det på något sätt. Det blir ett jävla farande kors och tvärs över världen innan jag väl är hemma.

Idag är det inte lika varmt ute som tidigare, bara ca 25 grader och regn till och från. Igår hade vi stans åskoväder, eller ja, snarare ett dygn höll det på. Huset skakade, det var lite roligt.

Hepp, dags att laga middag. När jag kommer hem ska jag enbart leva på micromat för jag är så förbannat trött på att laga mat varje dag!! Någon som vill göra små lådor åt mig och stoppa in i frysen? ;P

Puss på er mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0