Skitdator!!

(skrivet igår, men bloggen krånglar som vanligt)

Jävla fläkt som har gått sönder i datorn tror jag, den blir överhettad på bara ett par minuter. Sedan slutar allt fungera och jag måste stänga av den ett tag för att kyla ner den. Jävligt irriterande. Dessutom laddas inte batteriet ordentligt, precis som förra gången. Fast denna gång är det inte laddaren som är trasig, kan bero på att batteriet är urkasst eller att spänningen i vägguttagen är mycket lägre än i Sverige. Hur som helst är det jävligt irriterande när man sitter och skriver ett långt blogginlägg och datorn dör. Då vill man bara liksom öppna fönstret och slänga ut den.

På tal om fläktar, nu fungerar AC:n i huset äntligen! Svalt och skönt.

Idag har jag fått prata av mig mycket, är alldeles hes. Nu orkar jag inte prata mer om familjen, detta ska nog lösa sig. Pappan beter sig som vanligt i alla fall, till skillnad från mamman som är kallare än vanligt, men vad kan man förvänta sig? Det verkar som att jag får till den 13:e augusti på mig att hitta en familj, men måste vara ute ur huset senast den 3:e. Jag åker till Canada mellan den 5:e och den 12:e så det är lugna puckar! Förhoppningsvis. Jaja, hittar jag ingen familj blir det nog till att plugga i höst, snart kommer ju intagningsbeskeden också. Jag är dock fortfarande inte klar med vad jag vill plugga, men jag spontansökte lite utbildningar i sista sekunden, så vi får ta det som det kommer.

Puss på er mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0