Systemkamera!

Idag har Sandra och jag varit och kollat på systemkamera. Helt sjukt billigt här i USA, min kompaktkamera kostade fan mer än den här kameran. Har tittat på en Canon EOS Rebel XTi (heter i Sverige EOS 400D, tror jag). En skitbra kamera är det, priset ligger strax under 4000 kr och då ingår kamera, objektiv, väska och minneskort. Jag vet att jag borde spara pengar, men detta är ju världens chans, i Sverige får jag lägga på några tusenlappar till om jag ska ha den.

Hur ska jag göra? Ska ju snart bli en fattig student...

Puss på er mina vänner!


Kommentarer
Postat av: Marcus

En fattig student har inte mycket glädje av en systemkamera. :P

2008-07-19 @ 19:13:25
Postat av: Rossar

Måste säga emot Marcus där, för i egenskap av fattig student har i alla fall jag haft mycket stor glädje av min systemkamera.

2008-08-17 @ 01:14:14
URL: http://rossar.vestinarna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0