...and the ipod is now working again.

Ipoden gick sönder efter två dagar, den var helt stendöd.  Jag satt med telefonen i handen, skulle precis ringa och klaga. Helt plötsligt hoppar ipoden igång! Strange...

Igår var en jävligt tråkig dag. Alla var sura, jag satt hemma, och det var stekhett. Värdpappan och jag tog en tur med bilen, han visade mig hundparken och townpoolen som vi tillhör. På vägen hittade vi en sköldpadda! Sjukt irriterande att den bilden är fast i min mobil. Ida håller en sköldpadda, inte varje dag det händer.

På kvällen hade yngsta tjejen konsert, hon spelar flöjt. Väldigt långtråkigt att sitta där, och efteråt var jag bara tvungen att ta mig ut ur huset, stod inte ut att vara där! Jag cyklade runt i staden och svettades i ca en timme, sedan drog jag hem till Fung där Sandra och Carina också befann sig. Carina hade precis köpt en gitarr som vi försökte att stämma. Vi hade en knepig stämmapparat, funkade ju inte alls. Till slut gav vi upp och flyttade över till gymmet där vi pumpade våra muskler lite. Haha, inte ombytta alls, och Sandra i finklänning. Spontant och svinkul!

Idag blire Bastians pool igen, gud så skönt!

Puss på er mina vänner!


Kommentarer
Postat av: Julia H

iPoden kanske märkte att du var sur på den? :)



I första hand ska man försöka ladda den. I andra hand är det att hålla inne menu och runda knappen som gäller (reset).



Hoppas den kryar på sig nu!

Kramar till dig!

2008-06-09 @ 23:12:18
URL: http://aupairsomewhere.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0