Guess who.

Shit vad jag är seg. Jag har inte svarat på mail på veckor, inte uppdaterat mycket alls. Har faktiskt en hel del att berätta, men jag har varit för lat, sorry. "Tar det sen". Ojdå, har det redan gått 2 veckor? Förlåt!

Nu ligger jag i min säng och kollar på film, Guess Who. Det är så himla coolt, helt plötsligt ser jag tågstationen och "Welcome to Cranford" i filmen, det är ju för fasiken grannstaden här!! 10 min härifrån!! Många filmer spelas faktiskt in häromkring, för ett par veckor sedan filmade de bara en gata ifrån mig. Ska nog söka som statist, skulle vara häftigt!

Imorrn är det graduation från Middle school som gäller för äldsta dottern, ska bli kul att se hur det går till!

Vädret är inte lika hett som tidigare, men vi har haft åska varje kväll i typ en vecka nu. En kväll var jag mitt ute i ovädret, har nog aldrig varit så rädd för åska förut, och jag som brukar tycka om åska. Stod utanför biblioteket i 40 min, riktigt stora blixtar som grenade sig på himlen, grenar som flög i luften. Jag trodde jag skulle dö, på riktigt.

Puss på er mina vänner!



P.S. Mamma jag ska försöka att ringa dig någon dag i veckan. Sorry att jag var lite seg i telefon idag. I veckan är det dock mycket som händer eftersom sommarlovet börjar, men jag ska försöka.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Det ser jag fram emot. Har ju också glömt att berätta hälften.... Kom ihåg att vi åker på måndag. Vet du vad det kostade att ringa till dig via den fasta telefonen, i 1,5 timmar????? Håll i dig !! Kr. 69:- inkl. moms ! Så - då kan man ju kosta på sig det nån gång i stället för skype, blir mera spontant då. Ok, ska inte ringa så tidigt mer. Sista arbetsdagen för mig, sen är det SEMESTER. Jippiii. Puss-puss, Mamsen

2008-06-18 @ 08:21:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0