Roadtrip!

Körde en liten roadtrip idag, välbehövligt minsann, komma ifrån den här hålan. Fy fan vilken tråkig dag det har varit, segaste dagen i mitt liv tror jag. Efter att ha dumpat av ungarna tog jag ett glädjeskutt ut genom dörren. Snabbt ner till stan för att plocka upp Sandra och Carina: "In i bilen!!! Vi måste härifrån!!"

Efter en Frappuchino på Starbucks (för den beroende Sandra) och en vända för att kirra bra skivor var vi på G. Nu åker vi mot ingenstans! Vi åkte och åkte på motorvägen, lite roligare än svensk motorväg faktiskt eftersom det är packat med grejer utmed vägen. Farligt är det också, helt plötsligt tvärnitar någon framför en. Avfartssträcka, vad är det? Fast i USA får man hänga på tutan när man vill.

Vi åkte en bra bit, svängde av vid ett stort shoppingcenter, men panka som vi är efter att ha låtsats lite för länge att vi kan leva ett lyxliv som Paris Hilton, så drog vi därifrån ganska snart.

Helt lyckad kväll! Bra musik i en bil, det är grejer ni!

Puss på er mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0