Seg vecka.

Den här veckan har varit ganska seg, jag har mest tagit det lugnt. Förbannat trött har jag varit konstant, känns som att jag har sovit bort den här veckan, tror det beror på värmen? Det ska nog bli lite svalare nu framöver, förhoppningsvis kan man gå ut.

Den här veckan hade äldsta tjejen två konserter som vi var på, och i tisdags var jag och yngsta tjejen på bio för att undvika hettan ett par timmar. Den dagen hade de bara halv dag i skolan pga att skolan saknar AC. Vi såg "You don't mess with the Zohan", den var ganska rolig.

Idag ska jag till NYC för lite sightseeing. Madelene är ju i rematch igen, hennes hostmum förlorade jobbet ännu en gång. Nu ska vi passa på att ta lite sightseeing ifall hon hamnar någon helt annanstans, typ Texas.

Puss på er mina vänner!

Kommentarer
Postat av: Mäérta

Hej Ida=) Läser dn blogg vevery day =) Verkar vara så roligt och som du skriver så verkar det oxå som att du typ aldrig är hemma o jobbar, stämmer d ?? =) Du bara glassar och lever livet fan !! =D KÖr hårt Ida ! MIss you !! // Mäérta !

2008-06-16 @ 14:18:41
URL: http://meerta.blogg.se/
Postat av: Mamma

Sitter i ditt rum med ett mobilt bredband (dålig mottagning därnere) till min dator o ska jobba. Har varit utan internet i 3 dagar nu, kan inte läsa mail, i fall att du har skrivit. Kom hem från jobbet o fick en total chock: de har börjat ta ner allén, det är hemskt!!! Så ljust, man ser hur långt som helst, känner för att gråta:(. Tar en massa kort i morgon, de jobbar så himla fort, skickar sen när det går igen. Kram, Mamma

2008-06-16 @ 17:34:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0