Som i en ugn.

Släng er i väggen Sverige, detta kallar jag sommar!! Det är 37 grader och inte ett moln på himlen, det är kvavt och fuktigt. Fast det värsta av allt är att AC:n inte fungerar i huset, tror ni att jag lever så länge till? Detta är bara början säger de, sommaren brukar ligga på 40 grader i skuggan.

Sminket rinner, alla luktar svett, kläderna är fuktiga, jag känner mig såå fräsch.

Igår var jag hos Elin för första gången!! Kollade in hur hon bodde, vi cyklade runt i staden i hettan, och självklart stekte vi på beachen. Dock är det alldeles för kallt i vattnet än så länge, blir inte varmt förrän i juli. Eftersom det var ca 37 grader igår också, var vi ändå tvungna att hoppa i det iskalla vattnet. Vi hade skitkul Elin och jag, mycket att prata om!

Idag ska jag bara ta det lugnt, finns ingen energi att röra sig ens.

Puss på er mina vänner!

P.S. Min ipod är trasig, efter 2 dagar. Jag är liite arg.



Denna lilla varelse jagade vi också:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0