Barnes&Nobles

HA! Där fick jag för att jag sov 5 timmar mitt på dagen, nu är jag inte alls trött längre. Jag har varit jättetrött hela dagen, men så klart när jag lägger mig i sängen blir jag pigg igen.

Idag har det varit lite jobbigt, jag har irriterat mig otroligt mycket på småsaker, men jag antar att det är normalt? Nu ikväll känns det lite bättre, efter att ha sprungit ut ur huset och gjort något annat. Jag var med Sandra på Barnes & Nobles igen. Vi tog en fika där inne, och gissa vilket fik de hade inne i bokaffären? Jo, Starbucks så klart. Tog någon slags juice den här gången, och nej mamma, jag drack inte kaffe förra gången. Jag drack varm choklad. Jag tycker Starbucks är lite dåligt faktiskt, för de har ingen cola!!

I alla fall, vi pratade så mycket så det blev ingen tid över till att läsa några tidningar. Jag köpte med mig Cosmopolitan hem istället. Jag köpte också en NYC-guide i affären.

Den där filmen jag hyrde på biblioteket måste jag verkligen se nu, det kostar 1 dollar/dag att hyra, och nu är jag inne på andra dagen. Jag får nog se den imorgon.

Puss och godnatt!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Braaaa ställe det där Starbucks, ingen Cola :) Och vilken låg hyra per film! Njut :) Kram, Mamsen (not a single drop of coke in 4 days!)....

2008-03-05 @ 08:10:16
Postat av: elin

jag hyr filmer gratis pa mitt bibliotek:)! Even better.....

kram

2008-03-05 @ 19:00:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0