För tidigt.

Jag är såå trött...! Tjejerna är vakna och sitter vid datorn och lyssnar på musik, de är som normala tonåringar. Datorn det första man gör på morgonen, haha. Snart ska vi äta frukost, sedan ska vi skjutsa dem till skolan och förhoppningsvis kan jag gå och lägga mig en stund senare igen.

Nu har jag varit i USA en vecka och jag måste säga att det har varit ganska jobbigt, men samtidigt väldigt kul. Det är så mycket nytt så jag känner mig lite förvirrad och jag är sjukt trött hela tiden, men det blir la bättre snart antar jag. På torsdag är det min "riktiga" arbetsdag, då kommer jag att ta hand om allting själv. Just nu tittar jag mest på och lär mig hur saker går till.

Aja, hörs senare igen.

Puss på er mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0