Nu är de här!

Igår natt kom Jennie och Martina till mig, och det var ett jävla bök att hitta varandra. Våra mobiler fungerade inte, så vi kunde inte få tag på varandra, vilket resulterade i att vi stod på två olika platser i New York och väntade på varandra. Till slut lyckades Jennies mamma ringa mig från Sverige och säga till mig att hoppa in i en taxi och åka och möta dem där de väntade. Riktigt hektiskt, men vi hann precis med sista tåget hem, vilken tur!

På tåget träffade vi två helsköna killar, de snackade massor om oss och sedan sa den ena killen till den andra: "Do you think they speak english?" Vi tre i kör: "Yes, we do!" Oops...

Haha, men sedan pratade vi massor med dem och de var hur roliga som helst. Jennies trasiga resväska blev ett hett samtalsämne. Trosor i hela taxin och silvertejp. Hahaha, så himla kul!

Väl hemma igen gick vi och la oss strax efter 2 på natten, och jag skulle upp och jobba kl 6 igen. Jättepigg så klart.

Igår gjorde vi väl inte så mycket, tiden gick åt till att åka vilse, igen. Madelene kom förbi en sväng och vi skulle åka till ett stort shoppingmall. "Jag har GPS, det är inga problem". Mitt ute i ingenstans var vi ett tag. Jag säger då det, lita aldrig på en GPS! Nu har vi tittat på kartan så jag hoppas att vi kan hitta dit idag istället.

I alla fall, vi åkte till Target och Marshalls här i närheten istället. Ni vet, Target som har allt mellan himmel och jord, och Marshalls är någon slags outlet med kläder och skor. Efter det satt vi mest och softade, snackade lite skit, och sedan spelade vi monopol med den yngsta tjejen.

Igår hjälpte värdpappan oss igen med att planera allt, han är så himla snäll! Vi satt länge och diskuterade sevärdheter och allt, och jag har bestämt mig för att skippa Vermont. Jag ska vara med Jennie och Martina när de kommer hem från Florida. Då ska vi se oss om i New York lite. Det finns något paket där man kan se Empire State Building, en rundtur med buss och 4 olika museum. Vi får se vad vi gör.

Nu ska jag hoppa in i duschen, sedan ska vi ut och se om vi kan hitta till shoppingmallet den här gången.

Imorgon åker vi till Miami Beach!! :D :D

Puss på er mina vänner!

Kommentarer
Postat av: Emma

ååååh, miami beach!! vill med resa!!!

ha en mysig dag! Kram kram Emma!

2008-03-20 @ 14:24:11
URL: http://curlysuecannotlie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0