Ösregn!

Det ösregnar!! Känns som att huset ska kollapsa eller något. Vi som hade tänkt att spela kubb idag, men det går ju inte då.

Dessa:
Jag har min svenska mobil liggandes hemma så jag kan ta emot meddelanden och så, men det är ganska dyrt att svara. Jag vet heller inte hur det är när jag skickar sms utanför landet med min amerikanska mobil, men jag tror att det är ganska dyrt det också. Eftersom familjen betalar alla mina mobilkostnader måste jag se upp med det, men jag ska kolla upp vad det kostar. Att ta emot samtal kostar också här i USA, till och med att ta emot sms kostar ibland. Ringer ni ifrån skype till min mobil tror jag inte att det kostar något för mig, men ringer ni från en vanlig telefon blir det jättedyrt för mig också. Det är så konstiga regler här.

Mamma: Skicka inte så många mail med tusen frågor jämt, jag orkar inte svara då! Men jag ska svara snart.

Nu ska jag nog gå ner och se när vi kan åka till IKEA. Igår var vi förresten på en musikal som äldsta tjejen var med i. Som jag tidigare skrev om konserten hon var med i förra veckan - helt sjukt att de kan vara så himla bra i den åldern! Fattar inte hur hon kunde öva så mycket till två olika grejer och klara allt superbra!?

Puss på er mina vänner!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hmmmmmm :)

2008-03-08 @ 17:32:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0