Starbucks and driving.

För någon timme sedan kom jag hem från Starbucks. Jag var där en sväng med Sandra, en svensk aupair här i området. Riktigt trevligt var det. :) Skönt att komma från huset ett tag och tänka på annat, är ju så mycket information att smälta. Imorgon kväll kanske vi ska träffas igen, vi får se hur det blir. Jag kanske måste köra lite bil imorgon kväll.

Idag hade jag min första "lektion" med värdpappan. Han tyckte att jag körde riktigt bra, yeey! :D Kör en väldigt stor bil, med 7 säten, men den var faktiskt lätt att köra. Det går nog bra det här ska ni se! Jag kan till och med hitta hem från stan, en poäng till mig!

Idag var jag ute och gick med hunden för första gången också, han är så söt. Vi hade jätteskönt vårväder också, skitvarmt. Jag menar, igår var det svinkallt och minusgrader typ, och de sa att det skulle bli det imorgon också. Hoppas inte, jag vill ha vår!!

Jag pratade också med familjen om min blogg idag, och jag får inte publicera några namn eller bilder på dem, så ni får vänja er vid det helt enkelt. De som vill se bilder på familjen eller veta namnen får höra av sig så tar vi det via mail. De ville inte att jag skulle publicera något som kunde vara tillgängligt för alla så att säga. Vill ni ha adress och telefonnummer så får ni också höra av er, min svenska mobil fungerar jättedåligt här så jag kanske inte får era meddelanden om ni skickar.

God natt allihopa!

Puss på er mina vänner!


Kommentarer
Postat av: Elin

kul att du ringde mig igar, later som du har det bra aven om jag kan forsta att det ar mycket i borjan.

vet inte som mycket om helgen an, men antagligen ska vi ut lordagkvall, hor av mig nar jag vet mer.

kram

2008-03-04 @ 17:55:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0