Bilder i mängder.

Dags för en uppdatering?

I helgen var jag ju som sagt i Philadelphia och hälsade på min kompis Phoenix. Hon bor mitt ute i ingenstans utanför Philly, de har inte ens en liten stad att hänga i om dagarna och kvällarna. Hon verkade ändå trivas, men hade jag bott där hade jag klättrat på väggarna.

Lördagen spenderade vi i Philly, det tog sin lilla tid att åka dit. Ingen roadtrip utan att köra vilse, eller hur? Förbannade GPS:er, lita aldrig på dem!! :D

Hur som helst, vi tog en busstur för att se staden, det var en "hop on, hop off - buss" så vi kunde komma och gå som vi ville, riktigt bra. Det är mycket historia i den staden måste jag säga, och den är fin. Amish people stötte vi på ute på gatan också, det var verkligen som att komma tillbaka till 1800-talet. De håller till i Pennsylvania, så det är inte ovanligt att se dem på gatorna i Philadelphia.

På kvällen hade Phoenix värdbarn grillfest så vi hängde lite med 15-åringarna, gud vilka minnesbilder jag fick. Jag var precis sådär! Senare drog vi vidare på bio, och såg Made of honor, en ganska dålig film.

Lite sightseeing i Philadelphia:



En liten photosession hade vi också, folk tyckte vi var knäppa i huvudet. Haha, men såna är vi!



Rocky-statyn hade vi här också.



...och till er Star Wars-nördar, moahaha..


Söndagen drog vi till festivalen som låg i New Jersey, 3 timmar tog det med bilen, och denna gång hittade vi faktiskt! Kors i taket...

Festivalen var skitbra, 9 scener och musik i 10 timmar konstant!! Det var många band som jag typ aldrig hade hört talas om, men när de spelade kände jag faktiskt igen en del låtar. Phantom Planet var där, ni vet låten som spelas i OC, California. De är tydligen inte så jättepopulära här, men jag tyckte att de var grymma!

Panic at the disco var skitbra live också!!

Ja, sen åkte jag hem med Madelene och Sandra som också var där, det tog oss en halvtimme att åka hem, så nära bodde vi.

Lite bilder från festivalen, och ja, vi är fullt normala. ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0