Corn syrup?

Är det sant att man ger corn syrup till grisar för att de ska bli feta? I så fall tänker jag sluta dricka cola nu, här har de ersatt sockret med corn syrup. De har för övrigt corn syrup i de flesta grejerna här, det är ju billigare än socker. Fy!

Igår var en underbar dag förresten! Jag hade så himla roligt. Först var vi och såg Legally Blonde, musikalen. Den var la sådär tyckte jag, riktigt tjejig, värre än filmen. Och ni vet ju vad jag tycker om sådana tjejer som bara springer runt och skriker för att de har en nagel bruten? Skriker i en hög ton dessutom. Aaah, kill them!

Efter musikalen drog vi på en kryssning runt Manhattan. Party-kryssning var det, och gud vad roligt vi hade! Det var mycket aupairer, men faktiskt en del killar också. Hade hört rykten om att det bara skulle vara tjejer, men det var det inte alls. Militärerna var heta på gröten minsann, flörtade med alla tjejer. Vi träffade dock några killar som inte alls var ute efter bara en sak, och vi hade grymt kul med dem. Dansade knäppa danser och hade oss. "Take the ball, take the ball, it's so heavy!!" eller "picking-apple-dance".

Efter kryssningen drog vi vidare med två av killarna, vi åkte hem till en av killarnas systers lägenhet som låg mitt centralt på Manhattan. Och nej mamma, du behöver inte vara orolig, de här killarna ville inget annat än att prata, och vi hade kul!

Bilder kommer senare! Nu ska jag dra iväg till Fung, och senare ska vi förmodligen möta upp de andra tjejerna. Ikväll blir det barbeque med familjen också, det är mors dag här i USA, och man firar det stort.

Puss på er mina vänner!

Kommentarer
Postat av: Elin

Visst ar den super bra:)! haha kan tanka mig att kryssningen var grymt kul...!
vi far horas om nar vi kan ses...ha det bra!
kram

2008-05-12 @ 18:53:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0