Det är kakornas fel!!

Detta är jävlar i mig en tråkig dag, riktigt tråkig. Och vet ni vad jag har börjat med för dålig vana? Jo, amerikanernas största intresse, nämligen att småäta konstant när jag har tråkigt, jag kommer snart att rulla nerför gatan här. Det är kakornas fel, som Madelene sa när hon tog på sig ett par jeans.

Idag har jag i alla fall registrerat mig för college, det blev någon slags mixad danskurs för sommaren. Vi får se vad det blir i höst, funderar på spanska.

Jag har också pratat med Dessa igen på skype idag, det var roligt. :)

Puss på er mina vänner!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Dans blir perfekt för dig, kul! Kram, Mamsen

2008-05-09 @ 09:14:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0