Rubriker är alltid svåra att komma på.

Detta måste nog vara världens minst händelserika dag i världshistorien. Äldsta tjejen är hemma och är sjuk, och yngsta är hos en kompis. Vad gör man då? Stirrar på klockan? Äter sig tjock? Spelar harpan på datorn? Jag har i alla fall surfat runt lite efter flygbiljetter till min moster i Canada, hade tänkt att hälsa på henne i augusti. Hjääälp, biljetterna ligger runt sisodär 900 dollar.

Annars om ni inte har något att göra så kan jag tipsa om två urroliga bloggar: twoforone.blogg.se och www.clubvegas.se
Sjukt roliga!

Igår höll jag förresten på att dö, det är livsfarligt att cykla i mörkret utan cykellyse och reflexer, medans amerikaner kör som idioter. Men än lever jag. ;)

Puss på er mina vänner!

P.S. Jag fyller år i augusti...

Kommentarer
Postat av: Mamma

Har du träffat en tjej som bor i närheten av Zwingen?? Vem då? Hoppas att vi hörs i morgon. Godnattkram, Mamma

2008-05-19 @ 22:07:22
Postat av: Anonym

2008-05-19 @ 22:08:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0