What a night!

oj oj vilken kväll!

Dagen igår började med att Sandra och jag åkte till Central Park, det var riktigt härligt. Vi köpte mat och satte oss där och åt och bara glassade. Jävlar vad stort Central Park är, och mycket folk. Vi gick typ hela dagen, döda fötter yes! Vi tänkte gå på Madame Tussauds också, men det var så lång kö och vi hade inte mycket tid, så vi tog tunnelbanan downtown istället och gick runt lite där.



Senare mötte vi upp Fung och hennes kompisar, vi gick till en restaurang för att fira Lone som fyllde år. Ni vet Lone som var med mig och Fung i Miami. Efteråt skulle vi ut på en club, och vi ringde några promotors som fixade in oss förbi kön och gav oss gratis drinkar. Det var väl det enda bra med den cluben, men fy vilket ställe. Packat med folk och sliskiga killar, nej tack! Give me some space!

En timme senare drog vi hem med tåget. Eller ja, hem och hem, vi blev ju sittandes i Newark ett tag, jävla tåg som inte fungerar som de ska!! Vi tog sista tåget från New York, men det var några minuter försenat så vi missade connection-tåget från Newark. Jaha, men när går nästa då? 5,5 timmar senare, grattis. Vi såg oss omkring, och det var verkligen creepy people överallt. Newark är ett farligt område på natten och där var vi, två vilsna tjejer. Till slut bestämde vi oss för att ta en taxi. Den skulle kosta 48 dollar men vi sa att vi "bara hade 30", så efter lite tjat och tjafs gav chauffören äntligen med sig. Skönt att vara hemma sen igen vill jag lova!



Idag var det tänkt att vi skulle dra in till NYC igen, men jag orkar inte idag, så Sandra och Carina får åka själva. Det får bli en slappardag, kanske åker förbi Fung en sväng senare.

Puss på er mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0